ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ?

 ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ គឺជាដំណើរការសកម្មភាព ដែលមានលក្ខណៈជាប្រព័ន្ធ  ក្នុងការប្រមូលព័ត៏មានច្បាស់លាស់ដើម្បីធ្វើសេចក្ដីសម្រេចចិត្ដ ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារបានត្រឹមត្រូវ។


-    ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ គឺជាមធ្យោបាយតភ្ជាប់នូវចន្លោះ លំហព័ត៏មានរវាងអ្នកប្រតិបត្ដិទីផ្សារ ជាមួយអតិថិជន។

-    ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ អាចបន្ថយបាននូវកំរិតផលិតផលដែលមិនបែរឆ្ពោះទៅរកអតិថិជន។

-    ការស្រាវជ្រាវ ពីតំរូវការរស់នៅរបស់អតិថិជនអាចធ្វើអោយប្រាកដថា តើផលិតផល របស់អង្គភាពវាបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយការសង្ឃឹម របស់អតិថិជន ឬនៅ។វីដេអូពិសេស

Comments

Popular posts from this blog

ចាន់ណាខ្យា(បើផ្ដួលស្ដេចនេះមិនបានខ្ញុំមិនកាត់សក់ទេ)

ធនធានធម្មជាតិ ជាអ្វី?

ទ្រឹស្តីរបស់ តេង សៀវភីង ទាំង ៧ ដែលអាចធ្វើការពិចារណារអប់រំខ្លួនឯង,Deng Xiaoping’s role of Life