ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ?
ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ គឺជាដំណើរការសកម្មភាព ដែលមានលក្ខណៈជាប្រព័ន្ធ ក្នុងការប្រមូលព័ត៏មានច្បាស់លាស់ដើម្បីធ្វើសេចក្ដីសម្រេចចិត្ដ ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារបានត្រឹមត្រូវ។
- ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ គឺជាមធ្យោបាយតភ្ជាប់នូវចន្លោះ លំហព័ត៏មានរវាងអ្នកប្រតិបត្ដិទីផ្សារ ជាមួយអតិថិជន។
- ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ អាចបន្ថយបាននូវកំរិតផលិតផលដែលមិនបែរឆ្ពោះទៅរកអតិថិជន។
- ការស្រាវជ្រាវ ពីតំរូវការរស់នៅរបស់អតិថិជនអាចធ្វើអោយប្រាកដថា តើផលិតផល របស់អង្គភាពវាបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយការសង្ឃឹម របស់អតិថិជន ឬនៅ។វីដេអូពិសេស
Comments
Post a Comment